dilluns, 25 d’octubre del 2010

Vídeo Blanquerna


A classe de GTIC ens han ensenyat  (des de un vídeo que ens ha facilitat el professor) a seleccionar les parts que ens interessin fent un vídeo nou incorporant efectes i penjar-ho al youtube i a continuació penjar-ho al Bloc personal.
El meu procediment ha sigut el següent:
  • Primer he fet una carpeta al meu escriptori on hi he posat el vídeo de "vistes de Blanquerna" (que és el que el professor ens ha facilitat) després el clip de so (que també ens ha facilitat).
  • He obert el programa Windows Live Movie Maker.
  • He arrossegat el vídeo de "vistes de Blanquerna" cap aquest programa el qual m'ha sortit tota la seqüència del vídeo.
  •  L'he anat mirant i el troç que m'interessava posava el cursor a sobre, feia un clic amb el botó dret del ratolí, he anat a les "eines de vídeo" i he clicat a "establir punt inicial" després he mirat fins a quin troç volia agafar i he fet el mateix però enlloc de clicar a establir punt inicial he clicat a "establir punt final". automàticament el troç elegit se'm posa ala pantalla, per agafar-ne un altre, he tornat a arrossegar el vídeo de "vistes de Blanquerna" cap al programa i he seleccionat una altre seqüència i així successivament fins tenir-ne de diferents.
  • A cada canvi de seqüència he aplicat unes animacions i efectes visuals que estan en les "eines de vídeo" així el vídeo queda més uniforme.
  • Un cop he tingut això fet he anat ala pestanya que posa principal i he fet una portada clicant a on posa "títol", s'ha m'ha obert com una diapositiva al principi de tot el vídeo i he posat el títol canviant el tipus de lletra i color, després he fet el mateix però he posat una diapositiva al final clicant a "principal-crédits" i he posat realitzadora : el meu nom.
  • He agregat en la última seqüència del vídeo abans dels crèdits una frase, que l'he inserit clicant  a "principal-llegenda".
  • Un cop acabat he inserit el clip de so al vídeo fet per mi,  he anat a "principal-agregar música", he buscat la carpeta en la qual estava i s'ha incorporat. perquè només se'm sentis la musica que he posat i no la del vídeo he anat a "principal- mescla de so" i allà ho he pogut fer.
  • Un cop el vídeo esta finalitzar l'he guardat com a projecte 1 ala carpeta esmentada abans, després en el mateix Windows Live Movie Maker a dalt a la dreta hi ha una icona que posa youtube , m'he fet una conte youtube amb el meu email de gmail que ja tenia i he pujat el vídeo.
  • Un cop pujat al youtube al vídeo he agafat el codi embed que surt en el youtube i l'he pujat al Bloc.
I aquest és el resultat:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada